top of page
  • Anin zavod, osebna asistenca, usposabljanja in izobraževanja
    Cesta na Ostrožno 106
    3000 Celje

    Zavod je vpisan pri sodišču v Celju (številka srg. 2019/45350).

    ID za DDV: SI14422573, podjetje je zavezanec za DDV
    Matična številka: 8557403000

    IBAN: SI56 0279 7026 4164 280, Trg republike 2, Ljubljana, 1000 Ljubljana., BIC/SWIFT: LJBASI2X

    E-pošta: reha@aninzavod.si
    Mobitel: 070 521 390

    S spletno trgovino az-reha.si (v nadaljevanju spletna trgovina/trgovina) Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/podjetje/az-reha/trgovina).

  • Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih v spletni trgovini www.az-reha.si, ki jo upravlja Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/podjetje/az-reha/trgovina).

    Vsakega uporabnika zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

    Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki uporabnik v celoti sprejeme te splošne pogoje poslovanja.

  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun),

    • kontaktne podatke (e-pošta, naslov, telefon),

    • bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen),

    • dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),

    • pogoje dostave izdelka (ter način, kraj in rok dostave),

    • končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen),

    • način plačila in dostave,

    • časovno veljavnost ponudbe,

    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

  • Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga oz. ob neupoštevanju navodil in opozoril ponudnika, ponudnik ne odgovarja.

    Zaposleni v podjetju Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje, ki upravlja spletno trgovino niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga.

    Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne trgovine www.az-reha.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

    Ponudnik si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

    Komunikacija poteka preko javno dostopnih in objavljenih kanalov oz. kontaktnih podatkov podjetja (e-pošta, naslov, telefon).

  • Uporabnik lahko v spletni trgovini www.az-reha.si izvede naročilo kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Registracija uporabnika za izvedbo naročila ni obvezna.

    Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletni strani si uporabnik ustvari svoj uporabniški račun, preko katerega lahko: ureja svoje podatke, ureja naslove za dostavo, ureja svoje plačilne metode, pregleduje statuse naročil, preveri zgodovino nakupov in ponovi zadnje nakupe.

    Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom v uporabniški račun vstopal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje. Z registracijo na spletni strani ima uporabnik tudi lažji pregled nad svojimi nakupi.

  • Naročanje v spletni trgovini www.az-reha.si poteka  24 ur na dan, vse dni v letu in sicer preko naročila izdelka v spletni trgovini ali preko elektronskega naslova reha@aninzavod.si v času delovnika med 7-15 uro Pon-Pet.

    Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v spletni trgovini je varno in enostavno. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.

  • Do nakupa v spletni trgovini kupec pride v nekaj enostavnih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda nakupovalno košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.

    Kupec v spletni trgovini kupuje na način, da po želji izdelke dodaja (ali odvzema) v svojo »KOŠARICO«. S pomikom miške na »V KOŠARICI« se kupcu prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb “V KOŠARICI” si kupec lahko ogleda izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave in morebitnih drugih stroškov, povezanih z načinom plačila).

    V razdelku »UPORABI KODO KUPONA« kupec lahko v polje »VNESI KODO KUPONA« vnese veljavno kodo za popust in klikne gumb “UPORABI”.

    Pred zaključkom naročila s klikom na gumb »ODDAJ NAROČILO« in prehodom na naslednji korak, lahko kupec po potrebi vnese morebitne spremembe naročila ali popravi napake pri vnosu, in sicer na način, da se vrne na podrobnosti oz. vsebino svoje košarice.

    S klikom na »ODDAJ NAROČILO«, se kupec pomakne na naslednji korak naročila. Najprej vpiše podatke plačnika (ime, priimek, e-poštni naslov, ulico, poštno številko in kraj, telefonsko številko). Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je poleg osebnih podatkov (ime in priimek, naslov, elektronski naslov) obvezna tudi navedba telefonske številke, na katero vas bomo lahko mi ali dostavna služba brezplačno obveščali o poteku naročila (vsa prejeta sporočila so za vas brezplačna).

    V primeru, da želi račun na podjetje, v polja “RAČUN NA PODJETJE” vnese zahtevane podatke: naziva podjetja in davčna številka.

    V primeru, da želi, da so naročeni izdelki dostavljeni na drug naslov, označi polje “ŽELIM DOSTAVO NA DRUG NASLOV”. Odprejo se mu polja za vnos podatkov (Ime in priimek, hišna številka in ulica, poštna številka, mesto. Če tega ne želi, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. Nato kupec izberete še način plačila in način dostave. Še preden kupec lahko odda naročilo, je izrecno opozorjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila in mora potrditi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja ter, da se strinja z njimi.

     

    Z oddajo naročila se kupec strinja z obveznostjo plačila.

    Nato kupec zaključi nakup s klikom na gumb »NAROČI ZDAJ«. Kupcu je skozi celoten proces oddaje naročila, vse do koraka »NAROČI ZDAJ« omogočen pregled nad naročilom, prepoznavanje in poprava morebitnih napak.

    Naročilo preko telefona ni mogoče. Naročilo preko e-pošte je mogoče.

  • Uporabnik lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na E-poštni naslov info@az-reha.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila.

    Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 070 521 390.

    • Plačilo po ponudbi/predračunu** na poslovni račun ponudnika Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanje in usposabljanje, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje, odprt pri NLB d.d., IBAN: SI56 0279 7026 4164 377 SWIFT/BIC: LJBASI2X. Kupec podatke za nakazilo kupnine prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema e-pošte. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

    • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

    • Plačilo preko sistema PayPal.

    • V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. PayPal, obročno plačilo s kartico Diners Club, ipd.) kupcu lahko nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.

    Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.

    Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

  • Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje.

    Kupec izdan račun prejme na elektronski naslov, ki ga je oddal v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU.

    Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

  • Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko kupec izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:

    • Dostava na željen naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila.Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

    • Osebni prevzem je mogoč izključno po predhodnem dogovoru s ponudnikom v skladišču ponudnika na naslovu Ipavčeva ulica 21, 3000 Celje v času uradnih ur od 8.00 – 16.00. Kupec je o pripravljenem paketu za prevzem obveščen po e-pošti.

  • Dostavo ponudnik vrši v večino evropskih držav, zlasti v države članice EU. Za vse informacije o dostavi v tujino in stroških dostave nas kontaktirajte na e-mail: info@az-reha.si.

    Strošek dostave je odvisen od države v katero se dostavlja, od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

    Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma 14-21 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko kreditne kartice oz. plačila s plačilnimi karticami.

    V zvezi z ostalimi vprašanji dostave v tujino, ki niso izrecno drugače urejena, smiselno veljajo in se uporabljajo določila iz člena »Dostava naročila na območju Republike Slovenije«.

  • Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode.

    Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali v primeru, da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.

    V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »NAROČILO ZAVRNJENO«.

  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah preko sistema Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

  • Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe.

    Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe.

    V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail info@az-reha.si ali po telefonu na številko 070 677 720.

  • Predviden rok dobave je deset (10) delovnih dni od prejetega plačila.

    V primeru povečanega obsega naročil v času znižanj in posebnih akcij objavljenih na spletni strani oz. pri nastalih težavah pri dobavljivosti za katere ni kriv ponudnik, se lahko rok dobave podaljša za do 10 delovnih dni. V tem primeru ima kupec, v kolikor zanj daljši dobavni rok ni sprejemljiv, možnost, da odstopi od naročila (torej naročila sploh ne odda).

  • Vse cene na spletni strani so v evrih (€) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače.

     

    Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

     

    Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.

     

    Cene veljajo od 01. 01. 2023 do preklica oziroma sprememb.

    O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

    Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

    Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

    V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene.


    Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne trgovine in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.

    Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne trgovine in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle ali konkretno kategorijo artikla. Akcijske cene veljajo za količine običajne za enega naročnika. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini.

    Akcijske cene) so lahko dnevne, večdnevne, tedenske ali mesečne in se oblikujejo v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge.

    Vplačana sredstva po plačilu po predračunu (predplačilo) se ne obrestujejo, vendar le če, je predplačilo plačano v roku manj kot 5 delovnih dni  pred dnem, ko se opravi dobava.

    Cena je končna cena artikla, po kateri potrošnik kupi blago.

    Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene.

    Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.

    Najnižja cena v zadnjih 30 dneh je prejšnja cena, torej najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.

    Skupna cena je seštevek vseh cen artiklov, v prodaji izven paketa.

  • Koda za popust, kupon za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine ali v drugih medijih (vključno z oglasi na družabnih omrežjih). Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov v odstotkih, popustov v fiksnih zneskih, popustov na določene artikle, popustov na določene kategorije izdelkov, popuste na celotno košarico, brezplačne poštnine ali različne kombinacije prej naštetih ugodnosti.

    Koda za popust je časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje prekliče (ne glede na razlog preklica) po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen, saj se šteje, da je bila ugodnost kljub preklicu naročila uporabljena.

    Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače. Akcijskih kuponov oziroma kod za popust ni mogoče uporabiti pri nakupu darilnih bonov.

    Kaj vse je izključeno iz akcijske ponudbe bo ponudnik ob vsakokratni ponudbi ustrezno in vidno označil.

     

    Kode za popust ni možno menjati za gotovino.

     

    Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je izrecno navedeno drugače. 

    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek.

    Uporaba kode za popust:

    • Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Kode za popust kupec ne more uporabiti za nakup dodatkov. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v razdelku »UPORABI KODO« v polje »VNESI KODO« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »UPORABI«.

    • Ko kupec vpiše kodo za popust in jo s klikom na gumb »UPORABI« POTRDI, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od zneska naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

    • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.

    • Koda za popust je lahko zneskovno omejena, ali omejena glede na število nakupov.

    • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

    • S klikom na gumb »ODDAJ NAROČILO«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.

  • Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila  kupec prekliče, in sicer ob smiselnem upoštevanju poglavja »spreminjanje naročila«.

    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronski naslov: info@az-reha.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

    Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket).

    Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

    Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

    Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju tudi: ZVPot-1) podrobno od 134. člena do 145. člena).

    Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da potrošnik izdelek (brez povzročitve škode) odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila pričakovanja drugačna, odstopi od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari. V tem primeru gre za uveljavljanje zahtevkov v primeru neskladnosti ali garancije.

  • Potrošnik mora artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, in sicer nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

     

    Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

     

    Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

     

    Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

     

    Potrošnik prav tako odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga ne vrne v originalni embalaži in ima podjetje zaradi tega izgubo pri nadaljnji prodaji.

    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.

  • Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

     

    Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

  • Potrošnik ima pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje urejeno od 81. člena do 87. člena).

    Ponudnik dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

    Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

    Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec v obvestilu natančno opiše neskladnost. Kupec lahko obvestilo o neskladnosti sporoči osebno, preko telefonske številke 070 677 720, ali na elektronski naslov info@az-reha.si. Obvestilu je treba priložiti račun ali številko naročila.

     

    Kupec mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega uveljavlja zahtevek iz naslova neskladnosti, pregleda.

     

    Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

     

    Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

    Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil ponudnika.

    V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:

    1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

    2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

    Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:

    • kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga  (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora ponudnik obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.);

    • kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanjem vseh okoliščin.

     

    Ne glede na vse zgoraj zapisano, lahko kupec odstopi od pogodbe in takoj zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

    Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 81. člena naprej).

    Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

  • Ponudnik  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.

    V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko ponudnika kontaktira na sledeče načine:

    • Pisno po pošti na naslov Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, Cesta na Ostrožno 106, 3000 Celje (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)

    • Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov info@az-reha.si in pod zadevo vpiše PRITOŽBA

    • S klicem na telefonsko številko 070 521 390

     

    Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka reševanja pritožbe.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Celju.

    Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Anin zavod, osebna asitenca, izobraževanja in usposabljanja, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  • Spletna trgovina Az Reha in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, grafikami, fotografijamo, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, objavami na blogu, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja Anin zavod, osebna asitenca, usposabljanje in izobraževanje, ali pa jih podjetje Anin zavod, osebna asitenca, usposabljanje in izobraževanje upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba.

    Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja Anin zavod, osebna asitenca, usposabljanje in izobraževanje ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.

    Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih v spletni trgovini www.az-reha.si.


    Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini ne predstavljajo stvarne napake izdelka.

  • Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko E-pošte: info@az-reha.si ali po telefonu na 070 677 720, od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro.

    Zadnja posodobitev Splošnih pogojev poslovanja: 1. maj 2023
    Anin zavod, osebna asistenca, usposabljanje in izobraževanje
    Celje, maj 2023

Splošni pogoji

poslovanja

bottom of page